"Ha nem gondolod komolyan, akkor nem is kéne kimondanod, hogy szeretlek. De ha komolyan gondolod, akkor szerintem sokszor ki kell mondani. Az emberek hamar elfelejtik."
/Júlia, 8 éves/

2013. március 8., péntek

Érzelmek versenye - befejezés

Sziasztok!

Jelentkezzen, aki emlékszik még rám!

Kaptam nemrég egy levelet, borzasztó jól esett, mert bár két éve szinte egy szót sem gépeltem a történethez, visszajelzés érkezett hozzá, ráadásul az illető már másodjára olvassa Jaz és Jaime életét. Visszaolvastam a hozzászólásaitokat, és mivel én is tudom, milyen rossz, ha egy történetet félbehagynak, arra jutottam, hogy írok neki egy lezárást - nem azt, amit eredetileg terveztem, és nem is csapom össze, de mégiscsak kap egy befejezést. Van még körülbelül két fejezetre való piszkozatom, ezt gépelem be, és egészítem ki, és a jövőhéten feltöltöm őket ide - Hétfőn jön az első, Szerdán a második - és egyben utolsó.

Ha a hosszú kihagyás ellenére elolvassátok, az jól esik, és ha megtiszteltek még néhány véleménnyel is, még inkább hálás leszek.

Szóval hétfőn itt gyülekező! :)

A.J.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már alig várom, hogy olvashassam a történet befejezését:) Nagyon meglepődtem, mikor látta, hogy bejegyzést írtál:) Nagyon kíváncsi vagyok már :)
    Puszi Dóri ♥

    VálaszTörlés