"Ha nem gondolod komolyan, akkor nem is kéne kimondanod, hogy szeretlek. De ha komolyan gondolod, akkor szerintem sokszor ki kell mondani. Az emberek hamar elfelejtik."
/Júlia, 8 éves/

2011. február 27., vasárnap

Kérdésözön-játék =)

Goof, nekem is vannak ám kérdéseim. Te is tedd fel őket nyugodtan, így legalább látom majd, hogy miket kell megválaszolnom, és ugyanerre tudom bíztatni a többieket is! Lehet, hogy lesz köztük olyan, ami nekem eszembe sem jut, pedig lényeges. =)

Az én kérdésem pedig, illetve, amiért ez a bejegyzés születik, az az, hogy várom a TI ötleteiteket, hogy vajon mi is történt abban a másfél-két évben, amiről csak utalások voltak, hova tűnt Jaime, miért szakított vele Jázmin. Szóval írjátok meg nekem, szerintetek hogyan folytatódik a történet! =) Ezt megtehetitek itt, komiban, chatben, facebook-on, aki ott ismerősöm, vagy a ksissi92@gmail.com e-mail címen. :) Reményeim szerint, ezzel ti is jól jártok, mert kapok egy adag inspirációt, így hamarabb tudom hozni a fejezeteket. :) Tehát mindent bele! :P

A.J.

3 megjegyzés:

  1. szerintem Jázminak meghaltak aszülei Így ellökte Jaimeit

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A helyzet az, hogy délután folyamán többször is feljöttem, hogy na most leírom. Aztán úgy döntöttem, hogy majd később. Jobban összeszedem magam.
    Végül nem sikerült összeszedni magam.
    Az biztos, hogy vagy valamiért kitagadták a családból, vagy meghaltak a szülei. Valami nagyon drasztikus történt. Pasikát meg a baleset miatt is ellökhette magától.
    Kérdésem tengernyi van. De legegyszerűbben úgy tudom megfogalmazni őket: Mikor jön a friss? XD
    Nem szeretném elmondani a kérdéseimet, meg talán össze szedni sem tudnám őket. Érdekel, mi ezaz egész Jázminnal, érdekel mi van Alguval. Érdekel a Sebi- Hanna szál, és alig várom a kicsiket. Kis szöszke pöttömök. :D

    Neeeeem könnyítem meg a dolgot, nem adok ötleteket a szivatásunkra. XD

    Most így ennyi voltam hirtelen.
    Puszancs!
    Goof

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tök sokat gondolkodtam, hogy mi történhetett A.J.-el ami ennyire megváltoztatta. Én egyben biztos vagyok és az, hogy a szüleit elvesztette és már nem csak a vér szerintieket, hanem a nevelőket is. Ez a veszteség nagyon kihatott a szerelmi életére és rettenetesen megviselte( valljuk be kit nem viselne meg egy ilyen?!) valahogy így kerülhetett ki Jaime a képből. Aztán maradt neki a legjobb barátja Sebi. A mosolygós német kiállt mellette és segített neki talpra állni. De közben az Ő élete is zajlott tovább és jönnek a babák:D már alig várom:D Engem csak az érdekelne, hogy hova tűntek a nagyszülei és Jensen?? A drága nagybácsi és a többiek.
    Aszem ennyit tudtam most összeszedni, nagyon várom már a folytatást!
    Addig is minden jót!
    Puszi Dóri

    VálaszTörlés