"Ha nem gondolod komolyan, akkor nem is kéne kimondanod, hogy szeretlek. De ha komolyan gondolod, akkor szerintem sokszor ki kell mondani. Az emberek hamar elfelejtik."
/Júlia, 8 éves/

2011. február 23., szerda

Érzelmek versenye 1. - Veszteségek

Most mondjátok meg, hát lehet nektek ellenállni? :D Itt egy kis fejezetecske, az első, csepegtetett információ morzsákkal. Aztán találgassatok! :P És isten éltesse a Jázminokat, akik ma ünnepli névnapjukat! :P
*2012 március eleje*

— Tessék, itt van – nyújtottam át Hannak az új személyimet. Több ideig tartott elintézni, hogy az új anyakönyvezett nevemmel új személyiséget is kapjak, mint szerettem volna, de sikerült.
— Jasmine Wieder. Nagyon fura. Biztos vagy benne, hogy ez volt a helyes döntés?
— Az új archoz új név is jár, nem? – próbálkoztam egy gyenge viccel. – Han, nem tudom, miért büntet az élet, de nekem elég volt a balesetekből és tragédiákból. Lehet, hogy előző életemben valami szörnyű alak voltam, de szeretnék végre tovább boldog lenni, mint pár év.
— Mióta hiszel az ilyen New age-es baromságokban? – lepődött meg, miközben visszaadta a személyim.
— Te talán nem hiszel? És jobban hangzik, mintha azt mondanám, különösebb ok nélkül vagyok ilyen szerencsétlen. Ha boldog vagyok, mindig beüt valami. Mikor Jaimét megismertem, jött a baleset, és elvesztettem a babát. Utána elvesztettem Jaimét is, aztán Anyuék…
— Jaimét te lökted el magadtól. Esze ágában sem volt elhagyni téged, de te egyszerűen ellökted. – emlékeztetett szelíden barátnőm. Az eltelt évek alatt egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Sebastian összekötött minket, végül pedig már jó barátnők lettünk. A legjobbak.
— A lényegen nem változtat. Más ember vagyok, mint mikor megismerkedtünk. Seb mikor ér haza a tesztekről? – váltottam témát.
— Két nap múlva, ha minden jól megy. Két hét múlva pedig az első futamra megy. Nem mész vele?
— Nem tudom. Be kell járnom az egyetemre a gyakorlatok miatt, és különben sincs túl sok kedvem utazgatni, mintha nem történt volna semmi. És maradnom kellene, ha el akarom adni a gödöllői házat.
— Biztos vagy benne?
— Csengével a budapesti kislakásban lakunk. Különben sem tudnék visszamenni. Nem tudom, hogy képes leszek-e egyáltalán rá.
— Szerintem várj még az eladással! Szükséged lehet még rá, és az eladás miatt biztos oda kellene menned.
— Lehet, hogy igazad van. Kikapcsoltatom a gázt és a villanyt, és úgy hagyom.
— Látod, ez sokkal ésszerűbb. Jaimével mikor beszéltél?
— Nem is tudom. Talán egy hónapja, telefonon. Részvétet nyilvánított, mondta, hogy az RB tesztpilótája lett, kérdezett a suliról, meg ilyenek.
— Nem hiányzik?
— Kettőt és könnyebbet! Csenge is mindig ezzel jön.
— Jaz, másfél éve vagytok ebben a se veled, se nélküled viszonyban. Meddig várjon még rád? – vont kérdőre szelíden, de úgy éreztem, ez a hangnem rosszabb, mintha kiabálna.
— A francba is, Hanna, szerinted nekem jó így?! Nem én keresem rendszeresen, mintha direkt élvezné, hogy mindkettőnknek fáj. Annak idején megmondtam neki, hogy ne hívjon, jobb lesz úgy, és a mai napig hajtogatom, de mindig süket fülekre találok!
— Sütött rólatok, hogy szeretitek egymást! És mindketten tudjátok jól, hogy még mindig így van, és Jaime veled ellentétben próbál tenni valamit ezért. Ha rajtad múlna a dolog, már régen elhidegültetek volna!
— Talán jobb lenne – mondtam halkan.
— Megpróbálhatnátok megint! Semmit sem veszíthetsz!
De igen, az életem. Mert bármennyire is próbáltam eltaszítani magamtól Jaimét, szükségem volt rá, még ha nem is vallottam be magamnak őszintén. Ha pedig végleg elveszíteném, azt már biztos nem élném túl, sőt, valószínűleg boldogan választanám a halált. Ezt azonban nem mondtam ki hangosan, inkább megöleltem barátnőmet, és egészen addig integettem neki, míg a Svájcba tartó járat felé özönlő tömeg elnyelte. Akkor visszaindultam a lakásba.

4 megjegyzés:

  1. öhm...A.J. ... azt hiszem,hogy teljesen össze vagyok zavarodva.:D
    Mi van például Jensonnal??róla még egyetlen szó se esett valahogy...na jó,egy mondat. Vele is elromlott valami,vagy csak Jas megkérte őt is,hogy hagyja békén??:)
    Mondjuk valahogy én sosem éreztem olyan közel Jensont. Mindig is fura volt nekem,kis távolság általában volt közte és Jas között. Ne érts félre,a személyisége teljesen megvolt nekem,bár kicsit kevesbb poént lőtt el,mint a való életben,de imádnivalóan adtad meg a karakterét.:) És én eléggé szeretem Buttont a való életben is,úgyhogy én maximálisan meg voltam a karakterével elégedve,de valahogy mintha nem lett volna meg az összhang közte és Jas között.Elvoltak,de Jas mintha nem bízott volna benne annyira,mint pl Sebastianban.Persze lehet,hogy az én képeim homályosak már,mert rég olvastam a ficed:)
    bocsi,hogy tök elkanyarodtam a fejezettől...szokásom. xD csak ez így most nagyon elgondolkodtatott.:D:D
    Az írásmódoddal pedig ilyen sok idő után sem tudok betelni.Olyan...természetes. Azt hiszem,ez a jó szó rá. Teljesen a lényedből fakad,mintha nem kéne egyáltalán gondolkodnod a fogalmazásmódon,hanem csak úgy leperegnének a "tolladról" a kész,épkézláb mondatok.Oké,tudom...kommédiás vagy:D De akkor is:)
    várom,hogy szétzavarj :D:D
    pusz: a konfliktusos:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hű, de jó látni, hogy újra aktívkodsz, remélem ez azt jelenti, visszatért az ihleted, no meg a kedved az alkotáshoz. :D
    Először meglepődtem, hogy nem a félbehagyott ficedhez tértél vissza, de ezzel a fejezettel most teljesen felcsigáztál, hirtelen már valahogy jobban érdekel, mit hozol ki ebből :P Ez persze nem jelenti azt, hogy adott esetben nem örülnék egy új fejeznek a másik történetedhez, de most ez a frissebb élmény :D
    No de visszakanyarodva ide... Nem kevés bonyodalmat érzek én itt a múltban, amire ugyan volt pár utalás, de hát ebből aztán lehetetlen leszűrni a komplett sztorit. Már előre alig várom, hogy fogod mindezeket szépen sorban felszínre hozni, kibontogatni :D
    Azzal meg 100%-ig egyetértek, amit Lucy írt a stílusodról, én is imádom, annyira könnyed és valóban, természetes, egy pillanat alatt rá lehet kapni az ízére. :D
    Na szóval röviden összegezve: türelmetlenül várom, mit hozol ki ebből :D
    Puszi
    Brigi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hétfőn találtam meg a blogod, és alig 3 nap alatt elolvastam a Második otthont és a Szerelem, 300 km/h-val. Nagyon-nagyon tetszett, az írásmódod pedig lenyűgöző! Kicsit szomorú voltam, hogy nem fejezted azt be. :(
    A trilógiád 3. része is nagyon megfogott egyből. :) Kicsit meglepődtem, hogy Hannah is szerepel benne, hisz a legtöbb fanficből gyorsan kiírják őt. :D
    Nagyon érdekel, hogy hogyan is alakul ez a sztorid, már várom a folytatást! :)
    Fanni

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Öszinte legyek?
    Csütörtökön, ittasan olvastam a komikat meg a fejezetet. Jaj volt XD Réka végig hallgatta. Nekem nagy kérdőjeleim vannak az egésszel kapcsolatban. Nagyon várom, hogy ezekre választ kapjak. :D Tulajdonképpen minden sorról tudnék szinte mit kérdezni. :D

    Hát ma nem vok formában, bocsi :D
    Ja és örülök, hogy sikerült túl lépned talán a válságon. Már hiányoztál nagyon. Mint Alkotó, és mint komizó is, bár első sorban persze a történeteid hiányoztak. :D ( meg a komijaid XD)
    Pusz!
    Goof

    VálaszTörlés